Domowa
Reklama
Reklama

top-kampaniapokl-v22

REKRUTACJA NA USŁUGI DORADCZE BIZNESOWE W RAMACH PROJEKTU „MAŁOPOLSKI OŚRODEK WSPARCIA EKONOMII SPOŁECZNEJ – SUBREGION TARNOWSKI” PDF Drukuj Email
Wpisany przez Administrator   
środa, 26 października 2016 12:01

 Fundacja im. Hetmana Jana Tarnowskiego ogłasza rekrutacje na bezpłatne usługi doradcze biznesowe w ramach realizowanego projektu „Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Tarnowski”.

 

Zakres usług doradczych:

  1. wspieranie danego PES/PS w: procesie budowania powiązań kooperacyjnych, poszukiwaniu partnerów biznesowych, identyfikacji nisz rynkowych, zbierania danych i ofert istotnych z punktu widzenia prowadzonej przez PES/PS działalności, w tym prowadzenie w ich imieniu spotkań biznesowych z potencjalnymi kontrahentami;
  2. pozyskanie w okresie trwałości projektu tj. do 31.08.2018 r., co najmniej dwóch kontrahentów dla PES/PS, którego wsparcie doradcy biznesowemu zlecił Zamawiający, z uwzględnieniem profilu działalności danego PES/PS oraz doprowadzenie do formalnego nawiązania tej współpracy (np. w formie umowy precyzującej zakres współpracy, zlecenia);
  3. prowadzenie dla danego PES/PS negocjacji z klientami, partnerami, dostawcami, personelem, interesariuszami, instytucjami finansującymi, w tym udział w m.in. 5 spotkaniach danego PES/PS oraz przygotowanie co najmniej 3 ofert biznesowych dla danego PES/PS w okresie 12 m-cy od dnia założenia PS;
  4. wspieranie osób lub grup założycielskich zainteresowanych rozpoczęciem działalności w formie PES/PS w opracowaniu biznesplanów niezbędnych do uzyskania dotacji na rozpoczęcie działalności w ramach środków pochodzących z EFS;
  5. wspieranie PES/PS zainteresowanych utworzeniem nowego miejsca pracy, w tym wsparcie w przygotowaniu biznesplanów związanych z utworzeniem miejsca pracy w PES/PS;
  6. opracowanie dla każdego PES/PS, utworzonego w ramach Projektu co najmniej 2 biznesplanów/studiów wykonalności dla planowanych przez PES/PS inwestycji;
  7. przygotowywanie dla danego PES/PS dokumentacji aplikacyjnej w przypadku ubiegania się przez dany PES/PS o dofinansowanie jego działalności przy wsparciu instrumentów zwrotnych np. pożyczki, poręczenia (doradca biznesowy będzie realizował swoje obowiązki, w toku całego procesu ubiegania się o przedmiotowe wsparcie tj. od momentu złożenia wniosku aplikacyjnego do momentu podpisania umowy o udzielenie wsparcia, w tym także będzie odpowiedzialny za kontrolę procesu wydatkowania/przeznaczenia otrzymanego przez dany PES/PS wsparcia przez cały okres realizacji wsparcia);
  8. opracowywania planów naprawczych dla danych PES/PS i pomoc w ich wdrożeniu;
  9. wyszukiwanie przetargów na potrzeby danego PES/PS, w tym także przygotowywanie dokumentacji przetargowej na potrzeby danego PES/PS;
  10. przygotowywanie kalkulacji związanych z wprowadzaniem przez dany PES/PS nowych produktów lub usług;
  11. przygotowywanie i pomoc we wdrożeniu strategii marketingowej danego PES/PS;
  12. opracowanie portfolio dla każdego PES/PS utworzonego w ramach Projektu, w tym konsultacja marketingowa;
  13. wsparcie danego PES/PS w przygotowaniu do spotkania z potencjalnymi kontrahentem, w tym także udział w tych spotkaniach;
  14. prowadzenie w imieniu danego PES/PS negocjacji z kontrahentami w sytuacjach problemowych;
  15. przygotowywanie analiz rynku, nisz rynkowych na potrzeby danego PES/PS;
  16. wsparcie danego PES/PS w tworzeniu polityki rachunkowości, prowadzeniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych,
  17. wsparcie danego PES/PS w prowadzeniu dokumentacji przedsiębiorstwa, w tym także pomoc w tworzeniu i archiwizowaniu umów, dokumentacji, rachunków itp.;
  18. wsparcie danego PES/PS w opracowaniu i wdrożeniu wewnętrznej struktury organizacyjnej danego PES/PS;
  19. wsparcie danego PES/PS w zakresie podziału zadań między pracownikami danego PES/PS;
  20. analizę ryzyka dla danego PES/PS związanego z m.in. utrzymaniem płynności finansowej, stabilności zatrudnienia, pozyskiwania kontrahentów, rozszerzeniem profilu działalności oraz przygotowywanie propozycji działań zaradczych mających ograniczyć ryzyko;
  21. przygotowywanie dla danego PES/PS dokumentacji dotyczącej współpracy z kontrahentami z uwzględnieniem mechanizmów zabezpieczających dany PES/PS przed ryzykiem związanym z danym przedsięwzięciem,
  22. identyfikacja potrzeb i problemów biznesowych PES/PS, w tym także pomoc w ich rozwiązywaniu,
  23. przygotowywanie procesu doradztwa biznesowego w oparciu o potrzeby klientów oraz prowadzenie jego bieżącej oceny,
  24. doradztwo na rzecz PES/PS w procesie planowania strategicznego, tworzenia planu rozwoju, strategii marketingowej przedsiębiorstwa;
  25. tworzenie koncepcji zwiększenia wolumenu sprzedaży dla danego PES/PS i pomoc w jej wdrożeniu oraz tworzenie koncepcji polityki cenowej dla danego PES/PS;
  26. dokonywanie oceny stopnia i jakości realizacji poszczególnych planów i strategii opracowywanych dla danego PES/PS w tym także stały monitoring przebiegu wdrażania strategii i planów w danym PES/PS;
  27. budowanie współpracy na rzecz rozwoju danego PES/PS z instytucjami zewnętrznymi m.in. Powiatowe Urzędy Pracy, Ośrodki Pomocy Społecznej, Powiatowe Centra Pomocy Rodzinie, Ośrodki Doradztwa Rolniczego, fundusze poręczeniowe i pożyczkowe, przedsiębiorcy, Ośrodki Wsparcia Ekonomii Społecznej oraz inne instytucje rynku pracy, pomocy i integracji społecznej;
  28. prowadzenie coachingu oraz mentoringu na rzecz menedżerów (kadry zarządzającej) danym PES/PS;
  29. wsparcie danego PES/PS w zapewnieniu wysokiej jakości, efektywności i skuteczności realizacji zadań;
  30. prowadzenie stałego monitoringu sytuacji biznesowej danego PES/PS.

Do udziału zapraszamy przedstawicieli Podmiotów Ekonomii Społecznej (w tym m. in. organizacji pozarządowych, spółdzielni socjalnych) zarejestrowane na terenie powiatów: miasto Tarnów, brzeski, tarnowski, dąbrowski woj. małopolskiego.

Zgłoszenia będą przyjmowane w terminie od: 26.10.2016 r. do 31.07.2019 r. w godz. 8:00 – 16:00 w Biurze Inkubatora: ul. Św. Anny 5 (II piętro), 33-100 Tarnów oraz drogą mailową: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Formularz zgłoszeniowy do pobrania – dla osób, które jeszcze nie korzystały ze wsparcia w ramach projektu „Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Tarnowski”

Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 14 307 01 31.

Projekt pt. „Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej – Subregion Tarnowski” jest realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego 2014-2020, Oś priorytetowa IX „Region Spójny Społecznie”, Działanie 9.3. „Wsparcie Ekonomii Społecznej”.

 

Poprawiony: środa, 26 października 2016 14:07
 

Aktualne projekty

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Projekty zakończone

Reklama
..:: Fundacja im. Hetmana Jana Tarnowskiego ::.., Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej o ciasteczkach Sprawdź.

Zgadzam się

EU Cookie Directive Module Information