Domowa Szkolenia

Fundacja im. Hetmana Jana Tarnowskiego jest profesjonalną instytucją szkoleniową, zarejestrowaną w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie w rejestrze instytucji szkoleniowych pod nr 2.12/00116/2010

Misja Fundacji im. Hetmana Jana Tarnowskiego

Działalność Fundacji im. Hetmana Jana Tarnowskiego oparta jest o zewnętrzne źródła finansowania (regionalne, lokalne, strukturalne), dzięki czemu możliwa jest realizacja wielu, nieodpłatnych dla uczestników, usług o charakterze edukacyjnym, wydawniczym, szkoleniowym, stypendialnym czy badawczym. Fundacja stawia sobie między innymi za cel działanie na rzecz tzw. kapitału ludzkiego, czyli pełnego wykorzystania potencjału zasobów ludzkich poprzez wzrost zatrudnienia i potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw i ich pracowników (pomoc w zdobywaniu i poszerzaniu kwalifikacji zawodowych), podniesienie poziomu wykształcenia społeczeństwa, zmniejszenie obszarów wykluczenia społecznego oraz wspieranie budowy struktur administracyjnych państwa . Cel ten staramy się osiągnąć poprzez:

  • zatrudnianie kadry trenerskiej o najwyższych kwalifikacjach, długoletnim doświadczeniu i dużym zaangażowaniu;
  • zapewnienie jak najlepszego zaplecza materialno-merytorycznego dla prowadzonych u nas kursów i szkoleń;
  • fachową i życzliwą obsługę strony organizacyjnej szkoleń;

Od początku naszej działalności największy nacisk kładziemy na to, aby nasza pomoc stała na najwyższym poziomie. Atutem Fundacji jest jej wysoko wykwalifikowany, kompetentny i życzliwy personel.

 

Tematyka szkoleń wynika z oferty komercyjnej Fundacji oraz z charakteru projektów szkoleniowych, które aktualnie realizuje.

Metody szkoleniowe którymi posługują się trenerzy są zróżnicowane i uwzględniają zarówno cele szkolenia, jak i specyficzne style uczenia się uczestników, dzięki czemu zapewniona jest odpowiednia efektywność szkoleń oraz możliwe modelowanie postaw uczestników związanych z uczeniem się. Ogólny podział metod stosowanych przez trenerów uwzględnia: metody umożliwiające nabywanie nowej wiedzy (wykład i prezentacja, analiza tekstów źródłowych, analiza dobrych praktyk); metody umożliwiające głębsze zrozumienie nowej wiedzy oraz przeniesienie jej do praktyki (tzn. warunków, w których działają uczestnicy szkoleń) – analiza studium przypadku, symulacja, burza mózgów, dyskusja; metody umożliwiające uczestnikom szkoleń doskonalenie umiejętności uczenia się, korzystania z różnych źródeł informacji i dbania o własny rozwój zawodowy (refleksja podczas szkoleń, sposoby transferu nowej wiedzy do warunków, w których działają uczestnicy, indywidualny styl uczenia się każdego z uczestników, zadania praktyczne realizowane pomiędzy szkoleniami, planowanie własnego rozwoju zawodowego).

Metodologia prowadzenia wszystkich szkoleń jest podobna –ok. 40–50% czasu poświęca się teorii, natomiast ok. 60–50% – zajęciom praktycznym (warsztaty, ćwiczenia i in.). Wykorzystywany sprzęt to: ekran, flipchart lub tablice tradycyjne, tablice moderacyjne, rzutnik, laptop.

Uczestnicy szkoleń otrzymują program szkolenia oraz zestaw materiałów dydaktycznych, np.: wydruk prezentacji w formacie umożliwiającym sporządzanie notatek, opisy ćwiczeń/case’ów wykonywanych na zajęciach, listę linków i przydatnych adresów, wykaz aktów prawnych określających warunki i zasady ubiegania się o środki z EFS oraz wykaz innych niezbędnych aktów i dokumentów.
Szkolenia prowadzone są przez doświadczoną kadrę trenerską.

 


 

 

Dobre praktyki

Na podstawie wieloletniego doświadczenia w procesie przygotowania i organizacji szkoleń dla różnorodnych grup docelowych zebraliśmy nasze spostrzeżenia i uwagi, które naszym zdaniem mają największy wpływ na powodzenie szkolenia a co za tym idzie osiągnięcie jego celu czyli zdobycia wiedzy ich uczestników i rozwoju ich kompetencji. Poniżej prezentujemy najważniejsze punkty, których realizacja pozwala osiągnąć sukces i zamierzone efekty:

- rzetelne przedstawienie informacji o szkoleniu oraz formułowanie efektów możliwych do osiągnięcia w ramach grupy szkoleniowej;

- współpraca doświadczoną i kompetentną kadrą szkoleniową , która odpowiednio dobiera i realizuje odpowiednie do szkolenia metody, formy i narzędzia szkoleniowe;

- stały kontakt personelu szkolenia z kadrą trenerską gwarantuje szybką reakcję w przypadku pojawienia się trudności;

- słuchanie potrzeb i oczekiwań Uczestników szkolenia;

- podsumowanie osiągniętych efektów szkolenia oraz jego przebiegu z trenerem prowadzącym szkolenia w celu wyeliminowania potencjalnych braków lub usprawnienia całości procesu.  

 

Aktualne projekty

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Projekty zakończone

Reklama
..:: Fundacja im. Hetmana Jana Tarnowskiego ::.., Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej o ciasteczkach Sprawdź.

Zgadzam się

EU Cookie Directive Module Information