Domowa Archiwum szkoleń 24.05-27.07.2014 Pracownik administracyjno biurowy z elementami księgowości - Łamiemy bariery
Reklama
Reklama

top-kampaniapokl-v22

24.05-27.07.2014 Pracownik administracyjno biurowy z elementami księgowości - Łamiemy bariery

Termin i Tytuł szkolenia:

24.05-27.07.2014 Pracownik administracyjno-biurowy z elementami księgowości

Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013

Priorytet: VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich

Działanie: 6.1. Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie

Poddziałanie: 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy

Cel szkolenia:

Nabycie przez Uczestników podstawowych wiadomości teoretycznych i praktycznych związanych redagowaniem korespondencji biurowej oraz jej przechowywaniem a także nabycie umiejętności prowadzenia uproszczonej księgowości. Nabycie umiejętności odnośnie stosowania zasad kultury i etyki zawodowej. Uczestnik będzie umiał redagować pisma biurowe, archiwizować je, a także wykonywać zadania sekretariatu stosując zasady efektywnej komunikacji interpersonalnej. Ponadto Uczestnik będzie umiał samodzielnie prowadzić KPiR.

Adresaci szkolenia:

Uczestnicy projektu „Łamiemy bariery” osoby niepełnosprawne pozostające bez zatrudnienia (bezrobotne zarejestrowane w Powiatowych Urzędach Pracy województwa podkarpackiego i/lub nieaktywne zawodowo), zamieszkujące na terenie województwa podkarpackiego (w rozumieniu Kodeksu Cywilnego), w wieku od 15 do 64 lat, gotowe na podjęcie pracy

Kontakt w sprawie szkolenia:

p.Anna Tokarczyk, tel 14 623 07 00, Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Informacja o formie w jakiej przyjmowane są zgłoszenia:

Zgłoszenia na szkolenia są konsekwencją IPD ustalonej przez doradcę zawodowego.

Skrócony opis szkolenia:

Szkolenie zawiera zagadnienia z m.in. zakresu: organizacja przedsiębiorstw i instytucji, systemu podatkowego, składek ubezpieczeniowych oraz form prawno-organizacyjnych, prowadzenie ewidencji podatkowych w tym za pomocą komputera, zasady prowadzenia rachunkowości.

 

Program szkolenia:

Tematyka zajęć :

Organizacja przedsiębiorstw i instytucji, systemu podatkowego, składek ubezpieczeniowych. (8h)

Formy organizacyjno-prawne przedsiębiorstw. Zarządzanie czasem i organizacja pracy.(8h)

Tworzenie dokumentów, wykorzystanie technik biurowych, obsługi urządzeń biurowych.

Prowadzenie spraw pracowniczych i właściwych ewidencji.

Wyposażenie i urządzenia techniki biurowej

Zadania sekretariatu.

Organizacja obiegu dokumentów, przyjmowanie korespondencji, korespondencja biurowa.

Ewidencjonowanie, archiwizacja dokumentów.

Dokumentacja handlowa, faktury VAT, rachunki.

Klasyfikacja dokumentów i systemy przechowywania akt.

Techniki sporządzania różnych dokumentów biurowych.

przepływ informacji w zarządzaniu biurem.

Zasady efektywnej komunikacji.

Kultura zawodu.

Zagadnienia prawne.

Dokonywanie podstawowych rozliczeń podatkowych i ubezpieczeniowych w szczególności dotyczących osób zatrudnionych.

Prowadzenie ewidencji podatkowych w tym za pomocą komputera.

Zasady prowadzenia ksiąg rachunkowości.

Prowadzenie ewidencji na kontach księgowych.

Podstawy w zakresie zamykania ksiąg i sporządzania sprawozdania finansowego.

Podstawy stosowania programów wspomagających rozliczenia i prowadzenie ewidencji podatkowych oraz programu finansowo-księgowego.

Obsługa komputera. część teoretyczna

Obsługa komputerowego programu księgowego – (praca w systemie komputerowym na bazie dokumentów źródłowych, wykorzystanie techniki komputerowej w rachunkowości i rozliczeniach firmy)

Podstawy obsługi komputera: podstawowe funkcje na folderach, przetwarzanie tekstów, arkusze kalkulacyjne, przeglądarki internetowe (strony z aktami prawnymi, interpretacjami.

Obsługa kas fiskalnych (ewidencja sprzedaży za pomocą kas, sprzedaż za pomocą kodów PLU, kodów kreskowych, różne formy płatności, storno-anulowanie paragonu, programowanie stawek VAT, nagłówka, nowych programów, raporty: dobowy, okresowy, towarów, zaprogramowanych opakowań zawrotnych)

Obsługa komputerowego programu księgowego – (praca w systemie komputerowym na bazie dokumentów źródłowych, wykorzystanie techniki komputerowej w rachunkowości i rozliczeniach firmy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Podsumowanie szkolenia na podstawie zebranych ankiet i opinii:

Szkolenie w toku

 

 
Reklama

Aktualne projekty

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Projekty zakończone

Reklama
..:: Fundacja im. Hetmana Jana Tarnowskiego ::.., Powered by Joomla!; Joomla templates by SG web hosting

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej o ciasteczkach Sprawdź.

Zgadzam się

EU Cookie Directive Module Information