Informacja dotycząca rejestracji działalności gospodarczej
Uczestnicy/-czki, których Wnioski otrzymały rekomendacje do dofinansowania prosimy o dostarczenie w nieprzekraczalnym terminie do 27 września 2013r. następujących dokumentów:
a) dokument poświadczający zarejestrowanie jednoosobowej działalności gospodarczej wraz z numerem NIP i REGON (wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej).
Uwaga: W dokumencie rejestrowym Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jako datę rozpoczęcia działalności gospodarczej należy wskazać dzień rozpoczęcia podany w Biznes planie (tożsamy z dniem podpisania Umowy o udzielenie wsparcia finansowego).
b) kserokopię aktualnego dokumentu poświadczającego zgłoszenie w ZUS (ZUS ZUA, ZUS ZFA/ZPA) /KRUS (oryginał do wglądu),
c) zaświadczenie potwierdzające otwarcie rachunku bankowego na potrzeby działalności gospodarczej,
d) zaktualizowany Harmonogram rzeczowo –finansowy inwestycji
Uwaga: Harmonogram należy zaktualizować:
- zgodnie z zaleceniami Komisji Oceny Wniosków ujętymi w Kartach oceny merytorycznej Biznes planu
i/lub
- poszerzyć o niezbędne parametry planowanych zakupów
e) zobowiązania/oświadczenia Beneficjenta pomocy stanowiące załącznik nr 15 do Regulaminu przyznawania wsparcia. Niniejszy załącznik znajduje się w zakładce do pobrania.
Kopie załączanych dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą „Za zgodność z oryginałem”, aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem.
Skutkiem nie przedłożenia w/w dokumentów w wyznaczonym terminie jest wykluczenie Uczestnik/-czki projektu z listy rankingowej.
Dokumenty należy składać osobiście w Biurze projektów lub przesłać za pośrednictwem poczty/kuriera na adres Biura projektów Fundacji im. Hetmana Jana Tarnowskiego, ul. Króla Kazimierza 18, 35-061 Rzeszów.
Jednocześnie przypominamy, że termin podpisania Umowy o udzielenie wsparcia finansowego będzie zgodny z datą rozpoczęcia działalności gospodarczej podanej w Biznes planie. Godzina podpisywania Umowy zostanie podana w terminie późniejszym. Zgodnie z Regulaminem przyznawania wsparcia projektu „Czterdzieści Tysięcy Na Podkarpaciu” każdy Beneficjent Pomocy w dniu podpisania Umowy o udzielenie wsparcia finansowego będzie zobowiązany wnieść zabezpieczenie w postaci weksla in blanco wraz z deklaracją wekslową oraz poręczenia dwóch osób fizycznych (zgodnie z zaleceniami KOW).